bisenakillisinzaten eminim cogu cocuk aynidir ben hic desteklemesem bile kendisi 5 aylikken emekledi 9 aylikken yurudu o kadar hareketli ki kendi kendine cozdu ve bir sn durmuyor koltuk tepeleri vs bir an gozumuzu ayirmaya gelmiyor ama acmiyoruz. Ben bir egitimciyim tv izletmenin zararlarini okulda ogrencilerimde acik ve net goruyorum. Inanin suan en kolay donemleri ileride cok daha buyuk sorunlarla karsilasicaksiniz. Hocam odev yaptiramiyoruz, bi dk durmuyor, bizi hic dinlemiyor, etkinlik/ alistirma kagidi vs dikkatini veremiyor, arkadaslariyla iletisim kuramiyor, sinifta da derste de durmuyor vs gibi sikayetleriniz articak cunku tv beyni uyusturuyor aninda bircok renk ve ses gecisi var dumduz ogretmen ve kagitlar ne kadar dikkatini cekebilir tv ye alisan cocuk icin normal yasam cok sikici ve bos geliyor suan icin tvyi kesmeniz sizi bir sene zorlar ama dayanin 2 yas ustune sinirli izletmekte sorun yok ama erkenden uzun sure maruz birakma cok cok daha tehlikeli. Yine de tercih sizin