Fthnf_ Kızlar selam, temmuz ayı reglim yazlıkta olacagimiz tarihe denk geliyor. Geciktirici kullananlar bunu önerir mi, sonrası çok sancılı oluyor diye duymuştum. Bilenler desteklerse çok sevinirim ✨
gocebebirbayan Fthnf_ merhaba. Ben bekarken üniversitedeyken bölümüm gereği uygulamalı ders zamanlarında ve ders için başka il’e seyahat edeceğimiz gezi yapacağımız zamanlarda kullanmıştım. Eczacı primolut tavsiye edip vermişti. Adete 2 gün kala başlanıyor. Kullanma şeklini alırken eczacıya sorarsın canım. Ben sanırım sabah akşam alıyordum öyle söylemişti. Sen sor yine de. Bıraktıktan 2 gün sonra adet oluyordum. Bu arada sancım olmuyordu. Kimin sancısı olmuş ki .. benim normal adet sancım oluyordu adet oluyordum
Dylan Fthnf_ mayıs ayında kullandım bende primolut-n var zaten birtek bildiğim kadarı ile. Reglinize 2-3 gün kala başlıyorsunuz sabah öğlen akşam şeklinde. Bende biraz sıkıntı yaratıyor ama işimi de görüyor. Herkes de aynı yan etkileri yapmaz zaten ben tüm ilaçların yan etkilerini dibine kadar yaşarım. En büyük şikayetim şişlik oluyor 5 aylık hamile gibi geziyorum. Aşırı iştah artışı oluyor bende. İlacı bıraktıktan sonra 3 gün içinde regl oluyorsunuz. Bir sonraki pms dönemim psikolojik olarak zor geçiyor. Tüm bunlara rağmen regl olmadan kaygısız bir tatil yapmaya değer bence :)