Gls068 Arkadaşlar 19 aylik kizim var sürekli ağlıyor mizirdaniyor.NOrmLde uysal bi kizim var am bu ara asiri huzursuz.2 yaş sendromu ne zmn gececek?
nesekaan Gls068 19 aylık bizde aynı durumdayız bır gun ıyıyse 2.gun kesın aksama kadar bır aglama mızmızlanma hıc bıtmıyor 🤦♀️
Birceninannesi Gls068 18-36 ay arası başlıyo. 30 ay civarı yavaşlıyo genelde ama 36.aya kadar da devam edebiliyo
Senem1234 Aman büyüynce de bitmiyor mu ? Peki 1 yaş sendromu var mı ? Ağzımızda burnumuzdan geldim 1 hafta herşeye ağlıyor sakinleşmiyor bile. Okadar mız mız ki sürekli beni istiyor. Buda heraldi 2 yaş sendromunun fragmanı 😂
Ebrarliva12 Gls068 off gerçekten çok kötü ya benim kızımda 23 aylık ama o kadar agliorki o kadar agliorki yemin ederim tertemiz asla sivilce çikmayan yüzüm sivilce doldu stresten mahfetmis beni napicam nasıl gecicek bilmiyorum
acimavi Gls068 2 yaş sendromu 1,5 yaş ile 3 yaş arasında oluyor. Genele yayılan bir sendrom. Bazı günler tam bir prensesken, bazı günler tam bir huysuz cadı olabiliyor. Bir süredir genel olarak huysuzsa diş çıkarıyor da olabilir
Ndrg-12 Gls068 18 aylık kızım biz de öyleyiz bayadır böyleyiz hatta. Artık bağışıklık kazandım ağlama krizlerine