Nefesin_Annesi0 40 ımız çıkmadan avmlerdeydim dışarı çıkmak için bebekler gibi ağlıyordum yada lohusa depresyonuydu bilemedim 🤣gezen bir insanım hamileligim boyuncada hep gezdim suan kızım 5 aylik sadece dısarda uyuyor iyimi yaptim kotumu bilemedim doktorumizda dedi siz bebeğe değil bebeği size uydurun o kafayla gittik bakalim yani ben olsam giderdim🤣