Denizanasi92 Merhabalar ben şimdi bi oto koltuğu beğendim hepsiburada da indirimde besafe nin her istediğim özelliği var fiyatı da gayet güzel ama bağlantısı emniyet kemeriyle oluyormus izofixli değilmiş eşimle kararsız kaldık tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Gzdzeynep Denizanasi92 isofix şart değil ama bebeğiniz ne kadarlık bir de arabanızda isofix bağlantı yeri varmı mesela bizim arabamızda isofix bağlantı yeri yok emniyet kemeri ve araba koltuğunun kendi kemeri ile bağlı arabaya
Kinginthenorth Denizanasi92 isofix şart değil. Biz de besafe isofixsiz modeli kullanıyoruz, emniyet kemeriyle sağlam sabitleniyor.
blue5 Denizanasi92 ben de merak ediyorum cunku fiyatlar almis basini gitmis.2. Eller bile cok pahali. Alacaginiz modeli bana da yazar misiniz bakayim.
Denizanasi92 Gzdzeynep bebeğim 4 aylık pusette durmuyor uzun bir yolculuk yapmamız gerekecek doktora sordum yatış pozisyonu olanı kullanabilirsiniz dedi
Gzdzeynep Denizanasi92 4 aylıksa zaten 360 dönenlerden ve isofixli almanız lazım çünkü ilk iki yaşta bebek arabada ters gitmeli allah göstermesin kaza durumunda bebeği en iyi bu şekilde korumuş oluyorsunuz
Gzdzeynep Denizanasi92 hiçbir bebek ilk oto koltuğuna oturunca sakin sakin durmuyor. bir şekilde alışıyorlar onüne sevdiği oyuncağı asarsınız aynalar oluyor arkaya bakan oto koltukları için ondan alırsınız bebek kendini görür falan benim 3 yaşındaki kızım 2 senedir oto koltuğunda onun öncesinde pusette seyahat etmesine rağmen hala koltuktan inmek kucağıma gelmek ya da arabayı karıştırmak ister.
Denizanasi92 Gzdzeynep 360 dönenlerle ciddi fiyat farkı var ki öyle duracak olsa pusette de götürürüm kilosu uygun :(
Denizanasi92 blue5 besafe izi comfort x3 isofixli de var isofixsiz de daha önce kullanamdık o yüzden bilemedim çok bi farkı oluyor mu
Anneyimbennnnn23 Denizanasi92 Bizde aynı şekil kararsız kalmıştık ama o modelin isofixlisini aldık araca tam sabitleniyor şehirlerarası fazla gidip geliyoruz garanti olsun dedik nette zaten arasındaki farklar var bakabilirsiniz
Denizanasi92 Anneyimbennnnn23 benim de memleket uzak bende eşime almışken onu alalım dedim ama eşim sanıyor ki ben hep pahalı olanı istiyorum 😄😄 aslında bizim arkadaşlar kötü örnek oldu onlar isofixli kullanmıyormuş gerek yok filan dediler eşim de gerek yokmuş diyor