10 günlük kızım hastanede yatiyordu çıkış işlemleri olacaktı bugün doktor saçma sapan sebeplerden dolayı vermedi bizde izniniz dışında işlem yapılmaması ve çıkış olmasını istedik 10 gündür ilk defa bugün emzirdim neymiş kilo kaybı varmis ödemi gitmiştir dedim 200 gr düşmüş herkes jormal dedikçe doktor sapıttı bizim gibi yasayan var mi