MDG_ eskiden herkes sut iciyormus ne olacak diyebilirsiniz. Haklisiniz. Ama eskiden olan sutlerin dogalligi ve faydasiyla, gunumuzdekilerin cok farkli. Bir suru katki maddesi, dogal olmayan yemler, ineklere yapilan uygulamalar vs. sutun ozelligini degistirmis malesef. Ben dogustan colyak hastasiyim fakat gec farkedildi. Neredeyse yogun bakimlik oluyordum. Bagirsak hastaligi bu, otoimmun bir hastalik. Yani vucudun kendine saldirdigi bir hastalik. Bir suru doktora gittim doktorun birisi bana süt icme dedi. Bu hastaliga da sebep oluyormus.