Bugün 9 aylık aşısını olduk
Kilosu 7.800 boyu 70 cm hemşire minyon bebek diyor biliyorum şimdiye kadar anne sütü ek gıda ilerliyoruz ek gıdayı bebeğim çok güzel alıyor gündüzleri 3 kez anca emiyor geceleri 3 4 kez kalkıyor
Sütüm var ama bebeğim emmek istemiyor çok fazla bundan sonrası için ne yapmalıyım mama versem olur mu bilemedim