merve171214 Asyagnc Hala beklemedeyiz çok fenayız ama gelen giden yok niyette yok ama aşırı kaşınıo ağız suyu çok akıo inşallah gelicek 😂
Denizanasi92 Asyagnc bende öyle yapıyorum ya da mesela ezan saatiyse kısık seste bırakıyorum bazen ağlıyor ezan sesine evimiz çok yakın camiye onun dışında bende kapatırım zihni dinlensin