Emnedmr Gulsahgencel ben bebeğimi emzirirken diğer mememe takıyorum kendiliğinden birikiyor sağım için degil diye biliyorum
Okuroya Mochi süt sağmak için değil yeni doğum yaptığınız zamanlarda fazla olan sütü toparlamak biriktirmek için kullanılır. İlerleyen aylarda göğüsler terbiye olduktan sonra veya olmaya yakın bir işe yaramaz
Nilkuss Okuroya Süt sağmak ve sütü biriktirmek arasında fark mı var anlayamadım ben sağım yapıyorum. Hem sütümün miktarını görmek için hem sütümü arttırmak için kullanıyorum yanlış mı yapıyorum 🙄 aydınlatabilir misiniz
Emnedmr Nilkuss sağım farklı bildiğin pompalıyor ben onun için lansinoh kullanıyorum ama mochi oyle degil memeye taktiginda kendiliğinden süt doluyor ekstra bir caba gerekmiyor bebegin diğerini emerken diger memende sut siziyor mochi onu topluyor
Nilkuss Emnedmr Yani ben sütümün miktarını görmek ve sütümün artması için Mochi kullanıyorum yanlış mı yapıyorum anlayamadım 😢
Nilkuss Emnedmr Ayrıca vakumluyor Mochi. Vakumlamadığında evet gelmiyor ama iyice vakumladığında süt akıyor
Miko Nilkuss bende kullanıyorum aynen oğlum birini emerken diğerine mochiyi takıyorum o şekilde süt geliyor.. normalinde malesef gelmiyor süt..
Emnedmr Nilkuss benim normaldede akıyor mochiyi emzirme aninda takıyorum daha guzel akiyor ve daha fazla topluyor
Nilkuss Emnedmr Yani sağım yapılsa yanlış olmaz değil mi. Bazı yorumlar sadece akan sütü topluyor diyor ama bence sağımda da başarılı. Benim sütüm normalde akmaz ama mochi ile sağabiliyorum. Bu şekilde de artmaz mı süt
Emnedmr Nilkuss artmaz olur mu tabiki artar ben mochi ile sagim yapmıyor ama ilk gun 10 cc olan sütüm simdi 70 cc ye kadar topluyor lansinoh ile sagim yaptigimda bu kadar çıkmıyor