Htx Gulsah_26Y sık emzirmek en önemlisiymis bebek uyaniksa hep emzirmeye calis 2 saati bekleme yani bide bol su icmekmis ben hepsini yaptim olmadi umarim sizin gelir 😊
Frknbtl Gulsah_26Y dut kurusu kürü yap canım iki buçuk bardak suya yedi kaşık beyaz dut kurusu koy kısık ateşte on dk kaynat ılınınca iç ayrıca bol su iç uykuna dikkat et olabildiğince tabi 😀bulgur ve tahin de güzel süt yapıyor bide bestlak diye bir damla var eczanede satılıyor anne sütü arttırıcı bitkisel onu da araştır istersen bide en en önemlisi pozitif düşün bol bol da emzir dayanabildiğin kadar sıcak suyla masaj yap göğüslerine umarım faydalı olur bol bol sütün olsun inşaallah
adaruzgar Gulsah_26Y merhaba 3 adet inciri su bardagina koyun uzerinede su uzerini kapatin sabah hem inciri yiyin hemde o suyu icin ben cok faydasini gördüm arkadaşımda cok faydasini görmüştü birde hurma tüketin 😊
Gulsahagah Gulsah_26Y günlük su tüketiminiz 3lt civarı olması gerekiyor bir de sürekli emzirin 3-4 güne çoğalr insallah.
Ceydadin Benimde gelmiyordu sonra çok az geldi şükür şimdi yetiyor bebeğime kesinlikle emzir süt gelsede gelmesede sıcak duş ben galactago damla promalt ve humana çayı içiyorum çok işe yarıyorlar
Depresif_polyanna Öncelikle sütünün olduğuna inan ve pozitif ol, stres yapma.sütü en fazla çoğaltan şey su içmek ve uyumak. Bulduğun her fırsatta uyu dinlen. Bol bol su iç, hoşaf da olur.sık sık emzir. Sen emzirdikçe ve su içtikçe sütün çoğalacak hiç merak etme.