bebegiminbesigicamdan Oglumun karnini sallayinca su sesi geliyor lop lop diye normal mi bilemedim 1 bardak icmistir su 2bucuk yasinda 😅
9876anne bebegiminbesigicamdan fazla sıvı almıştır ve gaz’da olunca doğal olarak ses gelir gazı çıkınca kesilir su sesi
dnzzadar bebegiminbesigicamdan Yerim onu 😘😘ara da bizden de geliyo ya 😂çok su içince fln bazen bebeler çocuklar çok komik oluyo ya
bebegiminbesigicamdan dnzzadar gercekten komik ben fark edince onunda hosuna gitti salliyo karnini 😅😅😅