Arkadaşlar bugün bebeğim 30 günlük oldu açken sorun yok iki memeyi de emiyo ama sanki doğmaya yakın iken sağ göğsümde süt gelince huzursuzlaniyio memeyi atıyor aglyo kizaryo süt akmayinca sorun yok tekrar emmeye devam ediyo ama diğer memeyi verince ondan süt gelse de emiyor az da olsa uzun süreli onu da emmiyo