Sevgili tecrübeli anneler bebegim bugun 97 günlük oldu ve gündüz uykularımız cok kısaldı. Aynı zamanda sürekli ağlıyor cok huzursuz emme süresini de kilosu cok iyi olduğu için 3 saate bir yapmak istiyorum fakat yapamıyoruz çünkü cok fena ağlıyor. Nedendir bana yardimci olur musunuz doktorda muayenesinde baktilar dis gelmiyor ve kilosuda gayet iyi gazinida iyi cikartiyoruz erkek cocugu bu arada.