Oğlum 4 yaşında dışarıda sessiz sakin kendi halinde bir çocuktur misafirliğe gitsek önüne koyulan oyuncak ile oynar dökmeden tabağını yer arkadaşı varsa ortamda sakince oyun oynar ama gelin görün ki evde asla bir yerde 1 saniye oturmuyor sürekli koltuk tepesinde sürekli benim üstümde yatmak istiyor evi toplamaya çalışıyorum ağlıyor asla evi toplatmıyor odasını toplayıp temizleyince neden böyle yaptın anne çok çirkin olmuş deyip anında odasını dağıtıyor oyuncakları her zaman gruplar halinde ayırmam rağmen hepsini ortalığa boca eder bir insanın evinde tuvaletinde banyosunda yatak odasından salona kadar oyuncak olur mu bir yeri topladığımı görsün peşimden o odaya gelir evi çirkin mi yapacaksın gene anne böyle dağınık daha güzel diyor ama normal bir dağınıklık değil ki bizim ki aşırı anormal evi böyle gördükçe psikolojim bozuluyor ancak oğlum yokken bu temizlik işini yapıyorum gelir gelmez tekrar aynı şey dip köşe ne var ne çok çekmeceler onları da her zaman döker saçar bazen evde iğne atsan yere düşmez olur defalarca konuştum sakinlikle bağırarak ama hala aynısı inanın bıktım çözüm bulamıyorum bir kaç kere birilerine anlattım ya sende böyle çocuğu buldun ne istiyorsun diyorlar çünkü dediğim gibi oğlum evde farklı dışarı da farklı sizce napayım ben bu sorunu