Merhaba arkadaşlar oğlum 11 aylik 3gundur emmiyo isiriyo guluyo cekiliyo gidiyo veya sürekli ısırmak istiyo aciyo ben çekiyorum agliyo gidiyo emmiyo uyku halinde emiyodu iki gün önce gece bu gece 2kez uyandı emmedi 3.de çok çok çok az emdi ikisinden de verdim şişliği insin diye o bile gitmedi. Ben uyuyamıyorum bile bende uyumuyo asla babasinda uyuyo o uyutabiliyo neden olabilir ki napabilirim