Asel0135 şuan 4 aylık yarından sonra amasyaya yola çıkıcaz istanbuldan ; 1 bucuk aylıkken izmire , 15 gün öncede eskişehire gittik , uyku saatinde yola çıktık ilk uykuda arabada bebek oto koltugunda pusetinde uyudu ; ve babynest değil bütn yolculukta koltukta ve pusette oluyo kesinlikle kucağıma almıyorum hareket halindeyken biz kendimizi kemerle koruyabilirz yada kaza anında kaslarımız kemiklerimiz buna darbeyi ağır karşılamaz ama oto koltguunda değilse bebeklerimiz kucağımızdan fırlaması kesin bi durum arabaya yapılan yataklarda aynı şekilde çok tehlikeli , bunun dışında oyuncakları yanımd oluyo sırayla oynatıyorum sıkılmasın die müzik dinletiyorum emzirmeyi de acıkmasına yakın mola veriyoruz arabada emzriyorum müslini cama asıp alt değiştirmede yollardaki yerler kirli oldugu için arabanın içinde hallediyorum yemek vs gibi molada kucağımda tutuyorum sırtı rahatlasın die biraz oynatıyorum bide tek parça tulum kıyafet giydiriyorum sırtında toplanmaması için , pusetide zaten üstünde destekli yastıgı var örtüsüde pamuklu terlemesi çok olmuyo arabada klima açık 24 derecede sabit gidiyoruz ☺️ Ama yine söylüyorum her ihtimale karşı oto koltugunda götürün