2-Cocukannesi Çok çok çok kararsızım boyatan var mı sadece anne sütü alıyor ombre yaptırmak istiyorum açıcıda koku olmuyor sizin fikriniz nedir? Sadece Boyatanlar yazabilir mi?
Mavi1 2-Cocukannesi witcher boyattım ama dibime boya değmedi ombre sombre zaten dibe olmuyo bildiğim kadar bende öyle yaptırdım
Minnakkayram 2-Cocukannesi ben yaptırdım hıcbırsey olmadı zateb 7 saate yakın kuaforde kaldım sagdım bıraktım eve tabı mamada veıryorum ben bıle almadım kokuyu hassas olduğum halde
cemre_-34 2-Cocukannesi valaha ben doktoruma sordum izin vermedi süte karışıyor diye başka arkadaşım başka doktorada sordu o da süte karışıyor boyatmayin dedi bnde bi süre bekletmeye aldım emmeyi bırakana kadar beyaz sacda moda hahaha
Themia 2-Cocukannesi ben 9. Ayında yaptırdım. Diplere boya değmedi zaten bulunduğum kuaförde havadardı çok fazla solumadım boyayıda
Yagmurr422 2-Cocukannesi Ben kacinciyi boyatiyorum bilmiyorum birde actiriyorum bir zararini gormedim☺️