Snsnland Merhaba 15 günlük bebeğim var evin ısısı 26 derece altına kısa kollu üstüne uuzn kollu giydiriyorum sizce fazla mı her kafadan bir ses çıkıyor bilemem havalarda çok sıcak sizce ne yapmalıyım siz nasıl giydiriyosunuz
Nazlican Snsnland 26 derece de zıbın + ince uzun kollu tulum da olur alt üst takımda olur Henüz kendini ısıtamaz ama esktra da sarma ve terletmeyen kumaş tercih etmeye çalış