Merhaba güzel hanımlar ben bu ay adetim 6 gün gecikti 6 buçuk aylık bi kızım var kondomla korunuyoruz şüpheli olarak bi ilişki olmadı sadece kondomsuz bi kaç gelgit oldu afedersiniz bi de hastalanmıştım antibiyotik kullandım 4tane falan bi de sanırım vajinal mantar oldum bu durumların gecikmeyle ilgisi olabilir mi gebelik söz konusu mu