Aysgllylcn Kızlar sağlık ocağı 6 eylüle tarih vermiş yeni farkettim yani 6. Ay aşısı için ama 4 aylıkkende aşı var diye biliyorum hatta kan ilacıda veriyolardı başlamak için ben mi yanlış biliyorum ilk kızımda öyleydi yanlışlık olabilir mi tarih konusunda
Eylulllllll Aysgllylcn kan ilacına biz başlamadık .4. Ay asısında kandan baktı hekim , çok çok normal ek ilac vermeyeceğim dedi . Ama evet kan ilacı ve 4. Ay asıları var .tekrar irtibata geçilse iyi olur ebe ile
Elisa34 Aysgllylcn evet doğru hatırlıyorsunuz iki tane bacaktan aşı yapıyorlar 4cü ayda birde kan ilacı veriyolar
VERA19 Aysgllylcn Doğru biliyorsunuz değişmediyse benim kızımda da öyleydi kan ilacı ve aşı var 4.ayda
parlaegegunes Aysgllylcn biz bugün olduk 4. Ay aşısını 2. Ayda yapılan aşıların verem hariç 2. Dozuymuş bunlar hatta ateş ve huysuzluk yaptı bizde