hepbahar123 Arkadaşlar oğlumu yedirirken o esnada hemen işiyor bezi doluyor . Her emerken böyle sizin bebişler de böyle mi ?
Eylulllllll hepbahar123 evet genelde beslenirken cis yapar . Kakasını ise sadece beslenirken yapar 😶🌫️
hepbahar123 Eylulllllll sabahları da beşiğinde cırpınıyo genel de hep sabahları kaka yapıyor bazen emerken de nadir.ama
Aysun1981 canım zaten çok küçük bebekler 20 dakika da bir çiş yapıyor. mutlaka emmeye denk geliyordur ☺️