Tulay09 Haftaya bebeğimin iki aylık aşısı var aynı anda üç aşı olacakmış korkuyorum canı çok yanar mı ateşi çıkar mı yaptıranlar neler yaşadınız
Deletedmom115 Tulay09 Hicbir şey yaşamadık normal geçti ateş huysuzluk vs hicbir şey olmadı inşallah sizinde kolay geçer.
Cansu08 Tulay09 3 tane iğneyi görmek kötü evet ama öyle aman aman canları acımıyo iğneden merak etmeyin. Sadece zatüre iğnesi yakıyomuş onu en sona bırakıyolar. Bizde ateş yapmadı. Sonra da aşı yerleri falan acımadı. Çok düşünme. Sıkma canını.
Zhdee Tulay09 biizimde gece 1 defa ateşi 38 oldu hemen calpol verdk bidaha çıkmadı çok huysuzlukta yapmadı. Her ihtimale karşı evde calpol şurup bulundurun ama korkulduğu kadar bişy yokmuş bende çok korkuyodum. Aşıda da beklediğim kadar ağlamadı ona vurulurken ben daha çok ağladım 😀
behay Zhdee inanin şimdi bu postu okurken, ben odadan çıkarım herhalde iyne yapıldığında, çünki ağlarım- diye düşündüm. ve sizin yazınızı gördüm. yalnız ben değilmişim😕