Tam 18 ay 3 günlük dünden beri tuvalet eğitimi veriyorum arada bi kaciriyo altına yada küçücük yapıp gösteriyor hemen tuvalete koşuyoruz. 18 ayda tuvalet eğitimi verip öğrenen var mi acaba ne zman kendi gitmeye başlar yada kaçırmadan tuvalete gider ? Kaka hiç yapmadı tuvalete onu nasıl anlatabilirim ? Çişini yapınca hemen kalkiyo daha bitmedi diyince biraz daha yapiyo kaka yap diyorum kalkiyo hemen daha erken mi acaba . 18 ayda başlayanlar bana bi yardımcı olabilir mi