ozgealpaslan onun için bir kap ayarladım plastik ama güzel bir plastik poşetinden ona döküyorum onun içinden kullanıyorum tamamen bittikten sonra yenisini onu temizleyip içine aktarıyorum, mutfak tezgahının üstünde güneş görmeyen bir yerde duruyor bilmiyorum yanlış mı ama