Dyquuuu94 bende uygulaması yüklü, kızı uyuturken bakıyorum bazen oyle denk geliyorum. Dıger bezlerde de oluyor ama gecen gun ındırımlı urunlerde bıle ıkıncı urunde yuzde ellı vardı normalde ındırımsız uzerınden oluyordu ertesı gun ındırımlı urunlerın ındırımını kaldırmıslardı yuzde elli devam edıyordu, Yanı bazen kısa surelı olabılıyor ındırımlerı