Günaydın güzel anneler.Benim üç dört gündür süren şiddetli göğüs ağrım var.Geceleri uykumdan uyanıyorum zonklama çekme şeklinde sancı yapıyor.Artik endişelenmeye de başladım hangi bölüme gitmeliyim daha önce bu durumu yaşayan oldu mu sizce sebebi ne olabilir