Herneyse_00 Sabah bı kalktım kafamı saga sola ceviremiyorum. Çocuğumun üstünü zor giydirdim 2 saattir ağlayarak bakıyorum resmen çocuğa ne iyi gelir sıcak duş aldım fayda etmedi 😭😭😭
Semire Herneyse_00 canım emzirmiyorsan bi ilaç al kas gevşetici üçgen pembe renk adını şuan hatirlayamadim eczaneden hemen gidip almıştım çünkü çok fena idim ağladım sabaha kadar
mamanveutdormir Herneyse_00 havluyu katlayın ve ütünün buharını basın baya buhar sıkın daha sonra boynunuza sarın üzerinede tülbentle tutturun sıcak tutmak geçirecek. havlu soğudukça buhar basıp tekrar koyun inşallah faydası olacaktır hemen
Herneyse_00 Semire emziriyorum 😔 ilk defa oldu böyle yakı filan varmış nette gördüm buna iyi gelir acaba
Mer-seL Kas gevşetici krem veya iğne lazım ama emzriyosanız dikkat etmek lazm. Ben acile gitmiştim iğne yapmışlardı. Sütümüde sağıp dökmüştüm. Buzluktaki sütleri vermiştim bi kaç saat
Herneyse_00 mamanveutdormir çok teşekkür ederim denicem bunları gecmesse acile giderim iğne yaparlar inşallah
Bendenizsirine Herneyse_00 ben vok tutuluyorum boyun gittiğimde var öyle kalırsam hemen uyguluyorum bayagi iyi geliyor canim varsa ağrı kesici krem falan surebilirsiniz bengay iyi geliyor at kestaneli gibi
Herneyse_00 Bendenizsirine az önce ağrı kesici krem sürdüm hafif ağrısını aldı geçer inşallah ya:( çok kötü oluyo insan ben bayadir olmuyodum