Merhaba hanımlar bişey sormak istiyorum dün arkadaşımla taziye ziyaretine gittik iki çocuğu var biri 2 yaşında öteki 9 yaşında falan çocuklar eve girer girmez talan etmeye başladılar vitrinde falan ne var ne yok kurcaladılar anneleri durun falan filan diyor bütün odaları tek tek gezdiler 2 yaşındaki anlamaz ama büyük anlıyor sonuçta benim oğlum da 3 yaşında yerinden bile kımıldamadı yabancı olduğu için değil aslında hiçbir evi o şekilde dağıtmaz odaları dağıtmaz bende dedim ki her yeri dolaştılar valla dedim arkadaşımda benim çocuklarımın özgüveni var o yüzden böyleler dedi senin oğlan geldiğinden beri oturuyor dedi yani benim aklıma takıldı iyi bişey mi bu özgüven fazlalığı gitti her yerde o davranışları sergileyince iyi mi oluyor anlamadım yani fikirleriniz nedir dünden beri buna taktım🥺