Merhabalar 26 günlük bebeğim var 1 hafta öncesine kadar düzenli emiyordu ancak 1 haftadır memede kalırken çok sorun yaşıyor. Bebeğimin reflüsü var benimde sütüm bu ara biraz tayzikli bunlar için bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama olmuyor bir türlü rahat ememiyor dört beş dk duruyor sonra ağlamaya kafasını sağa sola çevirmeye hırslanıp sinirlenmeye başlıyor. Sürekli kusuyor emerkende kusuyor. Reflü için ne yapabilirim onu rahatlatacak. Burnunu açıyorum sütüme dikkat ediyorum gaz damlası kullanıyorum masajlar yapıyorum ama değişmiyor. Çok çaresiz hissediyorum artık fikirlerinize ihtiyacım var.