Bebeğim 28 günlük, göğüs ucu yaram bi türlü iyileşmedi, yara derin bir yarık şeklinde, kullanmadığım krem kalmadı ama geçmedi, lansinoh, garmastan, fito krem, zeytinyağı ama geçmiyor. Uyuyup uymadığımda iyileşir gibi olmuş gibi oluyor ama bebeği emzirince ve ya sağınca geri başa dönüyoruz. Önerisi olan var mı ??