cftcdln benim kızımda öyleydi ilk zamanlar ben o yüzden hep kucağımda uyuttum,ya da yanına yattım öyle uyuttum güvende hissetsin diye . Çocuk kucaktan inmez kucağa alışır dediler hiçte öyle olmadı su an benden ayrı uyuyor gayet güzel . Senin bebeğininde daha sana en ihtiyacı olduğu zamanlar şimdi.yalniz bırakma,uyuduktan sonra koy beşiğine. Zamanla öğrenir ayrı uyumayı ❣️