Mihriballimm Kızlar bebeğim 2 ay 23 günlük dün akşamdan beri 37.5 gevmeten ateşi var Bir kere calpol verdim vakit gelince doktora gidicez ama bu neden olmuş olabilir ya çok üzgünüm 😟
Aycan1419 Mihriballimm bebeklerde 37.5 normal sayılıyor canım takipte kal 38 ve üzeri olursa ilaç ver öyle demişti doktorumuz bize
Balkizlarim Mihriballimm 38 den başliyor ateş canım takip edin ve küçük olduğu için acile gidin direkt vebal almıyim onu bunu yap diyerek ✨
Asym33 Mihriballimm Canım havalar çok sıcak o yüzden o kadar çıkıyor gündüzleri bizimde 37.7 felan çıkıyor endişelenme ateşi normal sen takipte kal
Minikkus14 Mihriballimm elini kolunu eklem yerlerini yıka sürekli Islak bez koy ama endişelenme havalar çok sıcak ateşi çok yüksek değil
Mihriballimm Aycan1419 ay çok panik oldum ağlamak istiyorum ilk defa ölçtüm ateşini oda yüksek çıktı işte böyle
Mihriballimm Balkizlarim çok teşekkür ederim doktorumuza mesaj attım gece dirençli düşmeden 38.5 geçen ateş varsa gelin dedi ama 37 geçmedi hiç ateşimiz acaba normali mi bu ya bilemedim keyfi de gayet normal yerinde
Mihriballimm Asym33 yüreğime su serptiniz vallahi çok teşekkür ederim çok korkmuştum 😟 üstünü inceltince ateşi hemen düşüyor sıcaktan mi acaba bizimkide
Minkpndam 38 derece ateş oluyor canım ateşi yok bebeğinizin banada o zamanlar sıcak gelirdi alnı 37,5 çıkardı ben götürdüm doktor ateşi yok demişti
Mihriballimm Aycan1419 şort tişört giydirdim şuan gayet normal çorap falanda giydirmedim sanırım gerçekten fazla sıcak kalıyor