Halime0638 dün aşı olduk aksamdan bu saate kadar ateşi vardi hala biraz var ama bu kızarıklık normalmi ebeyi arayip soramadim boyle olan varmi 2 bacaktan oldu sadece tek bacağı öyle
leylaelisa Ay asiso iki bacakdn yapiliyodu benm oglumun bacagi sismis ti tas gbiydi ora aşı da normaldir yinede iciniz rahat etsn sor ebeye
Halime0638 leylaelisa evet 2 bacaktan oldu biri normal ama digeri boyle kizardi sertlik var biraz ebeye soramiyorum degismis numarasi yok gidemiyorum da inşallah normaldir