Benkimimki obal benimki de 8 aylık olucak yakında 6.30 dedi mi ayakta yok uyutamıyorum tekrar daha bu saat oldu ayaklarımda yeni uyumaya çalışıyo
Bestemm obal 5 te uyanınca seviniyorum 4 te uyanmadı bugün diye. Güneşi görünce gözler açılıyor. Ahh ahh çözümü varsa bana da söyleyin🙏
Badehandeyldz obal geç yatan geç kalkar diyorlar ama benimkilerde işe yaramıyor. 10 da uyusalar bile sabah 6:30 gibi kalkıyorlar
Mavis34 obal erkende değilmiş benimkide 10 da uyur sabah 8 buçuk 9 arası kalkar. Arada çok uyanır ama emip geri yatar