Familyboy aynen cnm bazı bebekler oynamıyo ama benim kızım 7 aylık . Iki oglum istedigi zaman oyuncaklarını döküyorum en fazla 10 ,15 dk oynuyo .bisikletiyle atına biraz uzun oynuyolar. Genelde ev esyalarını daha cok seviyolar. Oyuncak yonunden cok şanslıyız benim aldığım oyuncak sayısı 5 yada 6 tanedir 2 dedesiyle , 2 nenesi alıyo . Birde benim kücük erkek kardesimin oyuncakları vardı hic kullanmadıklarını annem verdi .