Bejna_21 Arkadaşlar öncelikle merhaba bugün doğum yaptım rabbim bekleyen herkese nasip etsin.minik kuzumun iki kaş arasında kahve rengi doğum lekesi var sizce geçici bir durum mu leke, daha önce basına gelip geçen var mı
48316ELIZAN Bejna_21 Benim kizimin elinde 2 tane ve kulak memesinde var dogum lekesi saniyordum doktorumuz kilcal damar genislemesi dedi 2 yasina kadar geciyormus sizinde oyle olabilir belki.
a010101 Bejna_21 göz kapaklarınds vardı doğum lekesi kırmızı şeklindeydi git gide yok oldu öyle birşey de geçer canım sağlıklı olsunlar yeterki leke hiç önemli değil
Hilalderin Bejna_21 canim bebegim 5 aylik ilk 3 ay goz kapaginin ustunde kahverengi seklinde bir leke vardi ozellikle aglayinca cok belli oluyordu.Simdi gecti yook ama .Ama daha belirgin bir leke ise onun adı kan beni hemanjiyom oluyor o da sanirim biraz buyuyunce rengi soluklaşmaya basliyor
Dileksadan Bejna_21 benim kiziminda iki kas arasında kızarıklık var küçük ama bazen hafif kayboluyo bazen belirginlesiyo ama kahve rengi değil bende doğum lekesi olarak düşünüyorum.
birrtutamsevgi Bejna_21 benim kızımızda lekesi var sinirlenip ağlayınca dahada belirginleşiyor 7 aylık olduk bugün geçer diyorlar ama umudum yok