Tazeanne15 1 aylık uykusu var dalamıyor tam dalacak ağlıyor çok yoruldum bende onla beraber ağlıyorum yardım edecek kimsem yok dinlemediğimiz şarkı kalmadı beyaz gürültü bebek sakinleştirici ney sesi vs.durduramıyorum nasıl uyutacağım lütfen yardım edin gazı da yok ağlıyor sadece
pofuduknuriye Tazeanne15 merhaba kundak yapmayı deneyin uykuya dalmasına yardımcı olacaktır kıpırdadıkca uyanmayacaktır yarım kundak deneyın hazır satılıyor ben onu kullandım doğduğundan itibaren :)
Familyboy Tazeanne15 senin kokunu istiyor olabilir ilk 3 ay hayata adapte olmaya çalışırken tel bildiği anne olurmuş bebeğin ve anne hep yanında olsun istermiş koynunda uyıtmayı dene kokunla uyur belki kucağına al salla kokunda ıyutmayı dene
mamanveutdormir Tazeanne15 geceyle gündüz ayrımını yapamıyor olabilir mi? gündüz daha aydınlık yerde uyutmayı deneyin geceleri daha karanlık loş ortamda uyusun. birde ben kızıma gece yatmadan muhakkak banyo yaptırıyordum öyle çok detaylı yıkamanıza gerek yok hafif ılık suya koyun karnına beline masaj yapın daha sonrada zeytinyağıyla masaj yapıp üzerini giydirin zaten yorulmuş olup uyuyor. ben kış günü bile her gece yıkadım hasta olur diyenleri dinlemedim çok faydasını gördüm
Kuzeyataannesi Tazeanne15 Canım bende şimdi başka bir post açrim, uyku öncesi duş aldiriyorum diye, alişmasini istemiyorsan sen bilirsin tabi de uykuya dalamiyorsa ve zorlaniyorsan bi duş aldir istersen, hemen uyur…
Tazeanne15 pofuduknuriye Yarım kundak yapıyorum her gece aynı sorunumuz oluyor dalamaıyor gündüzleri çok iyi
Tazeanne15 Familyboy Ayağımda kucağımda beşikte pusette emzirirken hepsini denedim ve oturdum ağlıyorum bebeğime bile bakamıyorum ne istediğini bilmiyorum
Dileksadan Tazeanne15 Bebegin daha çok küçük ve daha cok yeni anneyiz benim kizimda 2 bucuk aylik daha yeni yeni çözüyorum, benimki 40i çıkana kadar sabah 6ya kadar uyumazdi şimdi ise sabah 3-4 arası uyuyo hala uykuyu çözmüş değilim o ne zaman uyumak isterse o zaman uyutuyorum sabırlı ol şuan mesela yarim kundak yaptım ayağında sallıyorum uyudu ama hala derin uykuda değil sallamaya devam😊
Tazeanne15 Dileksadan Uyumaması aslında sorun değil ama inanır mısınız 4 saattir kesintisiz ağlıyor dayanacak gücüm kalmadı susturamıyorum
Dileksadan Tazeanne15 inşallah kolik bir bebek degildir, kolik bebekler belli saatlerde kesintisiz aglarmis umarım değildir.
Tazeanne15 Dileksadan Galiba kolik 4 saattir kesintisiz ağlıyor emmiyor da ağlamaktan hızlıca şuan duş aldırdım rahatladı gibi sanki
Tazeanne15 mamanveutdormir Baya ağlıyordu durduramadım banyo geldi aklıma hızlıca suya sokup duş aldırdım rahatladı gibi inşallah uyur🙏bebe yağıyla masaj yapıyorum
Karanhulya Tazeanne15 1aylık bebek 45dk uyanık kalmalı 15dk daha arttırın geceye uyku kalsın. 5.hafta ile 8.hafta aralarında uyanıklık süresi 60 -70dk ya kadar çıkmaya başlar . Her uyku arasını en az 45 dkya uzatın düzelir inşallah
mamanveutdormir Tazeanne15 kesinlikle banyo sonrası masajı ihmal etmeyin bikaç dk bile olsa çok iyi gelecek bacaklarını çapraz yapıp bükün poposunu hafif yerden kaldırıp saat yönünde çevirin gazı varsa çıkıyor hemen masaj esnasında banyoda baya gevşiyorlar. Allah yardımcın olsun canım öpüyorum bebeğini 🌸
Tazeanne15 mamanveutdormir İnşallah sağol canım❤️🥰Gazı çıkıyor eminim zeytinyağı da fazla olmayacak şekilde 1 2 çay kaşığı veriyorum atak haftasındayız galiba baya zorladı beni banyodan sonra 5 dakika uyudu yine ağlamaya başladı kucağımda uyuyor şuan ne yapacağım bilmiyorum
Tazeanne15 Kuzeyataannesi Sağol canım duş aldırdım uyudu 5 dk hemen uyandı aç değil eminim her 10 dakika da bir emdi tekrar emzirdim kucağımda duruyor nasıl uyutacağım bilmiyorum hergün duş alması sorun değil de üşütür mü diye de düşünüyorum