Minikdipsy Arkadaşlar oğlum 21 aylık alt ve üst köpek dişleri geliyor galiba kaç gündür perişan haldeyiz bu süreç kaç gün sürüyor acaba kaç güne çıkar biter rahat ederiz bilgi verirseniz çok memnun olurum
Ftmsrt Minikdipsy benim kızım da 18 aylık 1 buçuk ay oldu doktor çıkıyor demişti hala beyaz bayağı şişti ama çıkmıyor çok zorlanıyor heralde. Yüksek ateş grip oldu bağışıklığı düşüyor dedi doktor
Minikdipsy Aszehannesi dişleri kabarmış zaten görünüyor sürekli ağlıyor sürekli mız mız uyumak istiyor uyuyamıyor perişan halde kendisi biz de öyle