Merhaba anneler. Kızım 7 ay 25 günlük. 2 hafta önce kanda enfeksiyon çıktı hastane yatışı, ilaçlar falan derken yıprandı kızım çok. Şimdi çok şükür daha iyi ama değişen huy şimdi de bizi aşırı yıpratıyor. Gece 1 defa uyanan çocuk sabaha kadar ağlar oldu. Uykusunda dönüp duruyor yatak içinde. Emmeden susmuyor. Bu da bir süreç deyip sabrediyorum ama gerçekten aşırı yıprandım. Memeye bağımlı olacak diye korkuyorum bir de.. Bugün doktoruna söyledim hastalık sonrası huy bi değişir ama düzelir dedi. Düzelir mi peki gerçekten ilk defa hasta oldu Allah beterinden saklasın ama uykusuzluk gerçekten çok yordu beni. Düzeliyor mu huyu gerçekten eskisi gibi olur mu düzeni yeniden 😢😩