2-Cocukannesi ben kendım kuaforum emzırırkem sorun yasamazsınız süte gecmez sadece boyalı ortamda bebek maruz kalmasın yeter roflede yapılanılır ıstedıgınız sacı yapdırabılırsınız sızınde morale ıhtıyacınız var kendınıze cok gormeyın emin olun etkılemıyoruz arrık halılelıkde bıle belırlı aylarda yapılıyor🤗