Soguk almakla alakası yok hic. sütünüzün yagli kısmını alamadıgında, vücutta enfeksiyon varsa ya da gaz problemi yaşıyorsa oluyor. Benim kızımda sık sık oluyor ama huzursuz değil, ağlamıyor gazı yoksa, kilo alımı da iyi. Doktor bir problem görmedi normal bir durummus. Tabi siz yine de doktorunuza danısın ama farklı bir sey diyeceğini sanmıyorum. Ha bir de kakasında kan var mı yok mu o da önemli