Sema38 Bebeğim 20 günlük sizce gece yada gündüz yattığı odada cam acılmalımı ?Yada gece kapalı tutum gündüz acsam olur mu ? Tabi o uyurken ?
kuzey-21 Sema38 daha çok küçük. İçeriden birlerin camını acın kapınızı acın serinlik gelsin başka yerden. Yaşadığınız şehir neresi bilmiyorum ama bizim burası gece serin oluyor halâ 16 aylık oldu açmıyorum kapıyı açıyoruz.