Merhaba arkadaşlar..oğlum 15 günlük 1hafta solunum sıkıntısı sebebiyle küvözde kaldı..eve geldiğimizden beri gündüz emiyor ancak gece emmiyor..katılana kadar ağlıyor sonunda dayanamayıp biberonla anne sütü veriyorum..böyle olup sonradan aşan var mı ?yada ne yapabilirim..