Aselprenses Bugun kızım 7 aylık oldu.nereye uyutsam sadece başı terliyor.oda çok sıcakta olmuyor.yattığı yer hep ıslak oluyor endişeleniyorum 😔
Caganbey Aselprenses d vit eksikliginden olabilir diye duymuştum. Kontrole gittiginiz zaman doktoruna sor bence
senbanabaksana Geniz eti olup sağlıklı nefes alamıyor olabilir ayriyeten astım alerjik için test vermenizi öneririm
Aselprenses senbanabaksana doktora goturdugumde terlemesi normaldir dedi Ama uyudugu yer çok ıslanıyor saçları su oluyor bu normal degil bence.dediginiz testi yaptirirm ben inslh alerjik astım degildie.kendim astım hastasiym
Caganbey Aselprenses bugün bir doktorun soru cevap yaptıgın da okudum dvit troid vs de yapabilir kontrol edilmesi gerekli demiş. Belki de tamamen sıcaktan olabilir
senbanabaksana Aselprenses peki çiş durumu nasıl çok emiyor ya da çok sıvı alıyorsa da terle atabilir
Aselprenses senbanabaksana çiş durumu nornal yani sürekli çıkıyor gunde 4 5 defa yapior yani sıvı alımıda elimden geldikce su süt veriorm