Hulyaozsoy376 20 aylık kızıma memeye çok düşkün olduğu için ve artık geceleri de neredeyse emmek için uyumadığundan dolayı (bugün 3.günümüz bitti şükür) bırakırdım 2 haftadır konuşuyordum kızımla artık büyüdüğünü anlattım hep 18 Haziran günü O, gün bugün dedim kendime😀memelerde süt bitti annecim dedim başladık ilk gün hiç uyumadı sabaha kadar kucağımda öptüm, okşadım, konuştum, sevdim, tamamen sakin kaldım (ama benim içim kan ağlıyor ona çaktırmadan bende ağlıyorum) analık😔🥰 her işimi bıraktım ona vakit ayırdım çünkü ikimizde çok duygusal bir döneme girmiş bulunduk sonraki günler daha kolay tabi ki ama manevi olarak çok zor oluyor hazırlıklı olun