9.aya giricez bugün çok zor uyudu sürekli uyuturken gaz çıkardı ard arda 7-8 defa üşütme belirtisi mi? O yüzden zorlandığını düşünüyorum uyurken. İshal falan değil ama yemeğini de yedi uyumadan önce gayet mutluydu. uyuturken başladı gazı ama ağlaması falan yok sadece huzursuz üşütme belirtisi de yok ama şükür. Anlayamadım. üşütmeden mi olur bilgisi olan varmı???