feyzanurkaplan53 Merhaba anneler Kızımı sütten kesiyorum fakat çok zor geçiyor birde memeyle uyuyan bir bebekti tavsiyesi olan var mı başka ne şekilde uyutabilirim ?
Kk41 feyzanurkaplan53 4. Gecemiz cok zor pes etmek üzereyim ne zaman istemeyecek . Her uyanmasından sonra en az 2 saat uyumuyor meme diye 😢😢😢 sallıyorum ama cok zormuş