Babyyy42 Hanmlar selam bebegim 8 aylık idrarda koku var hani ağır kokuyor biraz enfeksiyon olablrmi başına gelen varmi
Mamaqueen Babyyy42 enfeksiyon olabilir ya da az su iciyor olabilir. Veya kullandigi bir ilsc vs varsa oda koku yapar
Mamaqueen Babyyy42 ondan yuksek ihtimalle. Neden icmiyor su onun suan su icmesi gerek. Bobreklerine zarar gelmesin. su cok onemli ozellikle bu sicak havalarda
Mamaqueen Babyyy42 siz surekli deneyin icmesini saglayin. Su cok onemli bagirsak sagligi bobrek sagligi icin