Byz2019 normal doğum da alttan atılan dikiş normalde 1 hafta içinde iyileşir hissetmezsin bile en azından benimki 3 günde geçmişti çok dikişim yoktu tabi ama yinede geçiyor. Mutlaka doktorunuza danışın bence normal bişe olduğunu sanmıyorum 3 ayda normal doğum dikişi geçer çünkü